1 / 8








Salam brend markasi olan JVC televizorun satiram. Temiz originaldi(cin podelkasi deyil).Super gorsedir.Hec bir problemi yox.Yalniz yandirib sondurme duymesine ishlemir(bu duymeyede ehtiyac yoxdu,cunki pultla idare olunur televizor.Pultun ozun itirmisem (5-6azn pult) pultun giymetin cixiram umumi giymetden.problem deyil!!Tekrar edirem televizor originaldi.Buyurun zeng edin razilasarig...Texniki gostericileri-: Ekran formati 16:9. Rengi qara. audio girish-cixish-- AV/AV x2, аудио x4, компонентный, VGA, HDMI x3. icazesi-1366x768....telev. standartlari---PAL, SECAM, NTSC
№ 47923760
Просмотры: 58
120 ₼
Fuad